przypomnij hasło

SZCZEGÓŁY GRY

Bluetooth Walkie-Talkie
Kategoria: | Dodał pozycję: button

Bluetooth Walkie-Talkie

[7/10]

Bluetooth Walkie-Talkie jest to program łączący się przez bluetooth umożliwiający jednocześnie kilku osobom rozmowę za darmo.

Zasada działania:
1. Instalujesz
2. Włączasz Bluetooth i wyszukujesz inny telefon (2 osoba też musi mieć włączony BT)
3. Nagrywasz dźwięk
4. Wysyłasz nagranie
5. druga osoba odsłuchuje i odpowiada ;)

Wersja: Aplikacje Java
» POBIERZ «

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz oraz ocenę

KOMENTARZE I OCENY

Marcinccc7-11-2008 18:11

co to za aplikacja

pawel65510-11-2008 13:11

jest spoooko... xD

sekol9529-11-2008 11:11

moze ktos powiedziec do czego to sluzy??:)))

Janeczek953-12-2008 15:12

do czego to słórzy

Tymek1269-12-2008 18:12

Nie ściągnąłem ale chyba co to jest wiem to takie walki talki prze komórki ( darmowe rozmowy przez bluetootha) . ale nie jestem pewien :(

facetkawczerni28-12-2008 21:12

;)

Maciejus12-01-2009 22:01

Tak to jest program do wysyłania wiadomości głosowych przez bluta ale niestety zacina się mocno

pawell17-01-2009 21:01

jeszcze nie sciagnolem

dawid1922-01-2009 11:01

u mnie wszystko gra :)

ludwik140411-02-2009 17:02

głupie to

tomekd2-03-2009 11:03

na k800i niedziała

adrian63412-03-2009 16:03

to taki czat przez bluta

huj432117-03-2009 13:03

dusisz napis button Bluetooth Walkie-Talkie otwiera ci sie okno a nastepnie dusisz pobierz jest w prawym dolnym rogu tego ekranu co wyskakuje

nomad9-03-2009 18:03

zdań to ty pisać nie umiesz. trudno cię zrozumieć :)

ziombel11212-03-2009 23:03

Bez sensu daje 1

Karol910185416-03-2009 00:03

3

tost16-03-2009 15:03

czad

janek_gebski24-03-2009 16:03

co to za aplikacja :)

maciej-zieliski28-03-2009 14:03

może być ale działa na k800i???

PATRIKO13-06-2009 19:06

szajs

karolek15132-07-2009 13:07

spoko program :)

woznicking31-07-2009 09:07

spoko nawet

jan1504-08-2009 11:08

co to

oleczkap129-08-2009 17:08

dlaczego nic nie mogę pobrać?

Emanuel4829-09-2009 19:09

do Gadania przez Bluetooth

omen56707-10-2009 21:10

wow niezle polecam!!!!!!!!!!!!!!!

bartik98b25-10-2009 18:10

mi nie działa

jam1g26-10-2009 10:10

dział to na k550i, BO NIEWIEM

jahor318-12-2009 18:12

fajowe

pawel12pt23-08-2010 17:08

git

krystofer138-05-2011 22:05

super

kacper192219-07-2011 21:07

Bluetooth ma ograniczony bardzo mały zasięg więc nie lepiej podejść i coś powiedzieć

kacpdomi6-11-2011 17:11

jak sie pobiera

kacpdomi6-11-2011 17:11

jak sie pobiera

aga197919-12-2012 17:12

ŁOKI TOKI NA KOMÓRZE